وبلاگ

عطرین در ششمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران در تاریخ 10 لغایت 13 آبان ماه برگزار گردید. شرکت “عطرین” مفتخر است که در این دوره از نمایشگاه حضور به عمل آورده و میزبان شما عزیزان بوده است.

شرکت عطرین در حوزه تولید و بسته بندی زعفران و مشتقات آن از جمله شربت زعفرانی، قند زعفرانی، چای زعفرانی و … فعالیت حرفه ای دارد و تا به امروز در سطح بین الملل محصولات خود را صادر می کرد. این شرکت به تازگی تصمیم به پخش محصولات خود در فروشگاه های معتبر و همچنین فروش آنلاین از طریق سایت خود کرده است.

عطرین در این دوره از نمایشگاه تمامی محصولات خود را به نمایش گذاشته و بازدید کنندگان می توانستند پس از تست محصول اقدام به خرید به صورت تک و عمده نمایند.

ما در این دوره از جشنواره ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران، خرسندیم که در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی بودیم و علاوه بر کسب تجربه بیشتر در حوزه انواع سلایق شما، توانستیم برای بهبود محصولات خود و به کارگیری روش های بروزتر با شما در تعامل باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حضور عطرین در نمایشگاه های سراسر کشور با ما در سایت www.atrinsaffron.com در ارتباط باشید.

چند نمونه از سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

آیا زعفران دم کرده فاسد می شود؟
زعفران یک ادویه با ارزش و عجیب و غریب است که اغلب در غذاهای مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. طعم،...
ادامه مطلب
حضور عطرین در نمایشگاه گلفود 2022
نمایشگاه Gulfood از تاریخ 13 الی 17 فوریه 2022 (24 الی28 بهمن ماه 1400) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار...
ادامه مطلب
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.